Journal archive for Google Scholar Robot!



Volume 4, Number 11 (2012-6)


Relation of emotional intelligence and trends of e-learning in organizations (Case study: Bank employees Alborz Province)
رابطه هوش هیجانی و گرایش به آموزش الکترونیکی در سازمان‌ها
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Proposing a Model for Extracting Information from Textual Documents, Based on Text Mining in E-learning
ارائه مدلی برای استخراج اطلاعات از مستندات متنی، مبتنی بر متن‌کاوی در حوزه یادگیری الکترونیکی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Ontology-Based Up gradation of Entrepreneurship Skills Using Educational Portals
ارتقاء مهارت‌های کارآفرینی سرمایه هستان‌نگار با استفاده از پرتال آموزش کارآفرینی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Assessing the e-service quality of Payame Noor University
سنجش وضعیت شکاف برتری خدمات الکترونیکی در دانشگاه پیام‌نور
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Evaluation of E-learning by Benchmarking Approach Iran Higher Education as a Case Study
ارزشیابی آموزش الکترونیکی با رویکرد بهینه کاوی 1مطالعه موردی: آموزش عالی ایران
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Multimedia teaching and its effects on learning and retention of English grammar
آموزش به سبک چندرسانه‌ای و تأثیر آن بر یادگیری و یادداری ساختار دستوری زبان انگلیسی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

A New Approach to Extract and Utilize Learners Social Relationships through Analyzing Forums Structure and Contents
تحلیل محتوایی و ساختاری تالارهای گفتگوی برخط به منظور استخراج روابط اجتماعی کاربران و به‌کارگیری آن‌ها در مکانیزم‌های گروه بندی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles