Journal archive for Google Scholar Robot!
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 4, Number 11 (2012-6)
Relation of emotional intelligence and trends of e-learning in organizations (Case study: Bank employees Alborz Province)
رابطه هوش هیجانی و گرایش به آموزش الکترونیکی در سازمانها
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Proposing a Model for Extracting Information from Textual Documents, Based on Text Mining in E-learning
ارائه مدلی برای استخراج اطلاعات از مستندات متنی، مبتنی بر متنکاوی در حوزه یادگیری الکترونیکی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Ontology-Based Up gradation of Entrepreneurship Skills Using Educational Portals
ارتقاء مهارتهای کارآفرینی سرمایه هستاننگار با استفاده از پرتال آموزش کارآفرینی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Assessing the e-service quality of Payame Noor University
سنجش وضعیت شکاف برتری خدمات الکترونیکی در دانشگاه پیامنور
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Evaluation of E-learning by Benchmarking Approach Iran Higher Education as a Case Study
ارزشیابی آموزش الکترونیکی با رویکرد بهینه کاوی 1مطالعه موردی: آموزش عالی ایران
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Multimedia teaching and its effects on learning and retention of English grammar
آموزش به سبک چندرسانهای و تأثیر آن بر یادگیری و یادداری ساختار دستوری زبان انگلیسی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
A New Approach to Extract and Utilize Learners Social Relationships through Analyzing Forums Structure and Contents
تحلیل محتوایی و ساختاری تالارهای گفتگوی برخط به منظور استخراج روابط اجتماعی کاربران و بهکارگیری آنها در مکانیزمهای گروه بندی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles