دوره 5، شماره 17 و 18 - ( 12-1393 )                   جلد 5 شماره 17 و 18 صفحات 1-22 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

بابایی حسین، صالح اصفهانی محمود، نورانی سیده فاطمه. چارچوبی برای شناسایی و رتبه‌بندی شاخصهای ارزیابی کیفیت خدمات الکترونیک (مورد کاوی: وبسایت گلستان دانشگاه پیام‌نور). فصلنامه فناور اطلاعات و اتباطات ایران. 1393; 5 (17 و 18) :1-22

URL: http://jor.iranaict.ir/article-1-204-fa.html


کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور
چکیده:   (5622 مشاهده)
کیفیت خدمات مفهومی است که به دلیل مشکلات در تعریف و اندازه گیری آن، بحثهای قابل توجهی را در ادبیات تحقیق، بدون هیچ اتفاق نظر کلی، برانگیخته است. اغلب، رضایت مشتری و کیفیت خدمات با هم به عنوان توابعی از ادراک و انتظارات مشتری میباشند و تحقیقات نشان داده است که کیفیت بالای خدمات، نقش مهمی در سودآوری دارد. هدف از این مطالعه، ارائه چارچوبی برای شناسایی و رتبهبندی شاخصهای ارزیابی کیفیت خدمات میباشد. نتایج مطالعه نشان داد که از نظر کاربران، همه شاخصهای کیفیت خدمات مهم هستند. زمان واکنش، مهمترین شاخص در میان بقیه شاخصها است. سپس اطمینان، کیفیت اطلاعات، سهولت استفاده، تعاملپذیری و طراحی به عنوان شاخصهای مهم بعدی، نمره داده شدند. همچنین کاربران از قابلیت اعتماد و کیفیت اطلاعات رضایت دارند اما از تعامل‌پذیری رضایت ندارند و میزان رضایت کاربران از زمان واکنش، سهولت استفاده و طراحی در حد متوسطی است.
متن کامل [PDF 753 kb]   (2498 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: فناوری اطلاعات و دانش
دریافت: ۱۳۹۲/۲/۷ | پذیرش: ۱۳۹۳/۲/۱۳ | انتشار: ۱۳۹۳/۱۲/۱۳

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

ارسال پیام به نویسنده مسئول


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2025 All Rights Reserved |

Designed & Developed by : Yektaweb