rezaei-malek N, rezaei_malek M, tavakoli-moghadam R. Model to improve banking by Using customer knowledge management and Mobile Banking and Its Impact on Customer Loyalty. فصلنامه فناوری اطلاعات. 2019; 9 (31) :33-44
URL:
http://jor.iranaict.ir/article-1-328-fa.html
رضائی ملک نرگس، رضائی ملک محمد، توکلی مقدم رضا. مدل بهبود خدمات بانکداری با استفاده از مدیریت دانش مشتری و بانکداری همراه و بررسی تاثیر آن بر وفاداری مشتری در بانک ملت. فصلنامه فناور اطلاعات و اتباطات ایران. 1398; 9 (31) :33-44
URL: http://jor.iranaict.ir/article-1-328-fa.html
دانشگاه ازاد اسلامی
چکیده: (944 مشاهده)
با پیشرفت تکنولوژی های نوین ارتباطی، بهره گیری از فناوری اطلاعات به عنوان یک عامل موفقیت در سازمان های درحال توسعه مطرح شده است. از مهمترین صنایعی که باید خود را با تغییرات تکنولوژی هماهنگ نماید، صنعت بانکداری است. قابلیت های کاربردی برخی از بانکهای خصوصی در جذب و حفظ مشتری، آنها را در اولویت اول برای سرمایه گذاری قرار داده است. هدف از این تحقیق، بررسی اثر مدیریت دانش مشتری و بانکداری همراه بر بهبود خدمات بانکی و وفاداری مشتریان می باشد. بانک ملت با تعداد 180 کارشناس مدیریت خدمات به عنوان جامعه آماری انتخاب و با استفاده از نمونه برداری تصادفی ساده، تعداد 130 پرسشنامه بین افراد نمونه پخش گردید. تعداد 120 پرسشنامه قابل قبول ارجاع داده شد. مدل معادلات ساختاری برای تجزیه و تحلیل داده ها انتخاب گردید. نتایج حاکی از تاثیر مثبت و مستقیم مدیریت دانش و بانکداری همراه بر بهبود خدمات ارائه شده و وفاداری مشتریان دارد.
نوع مطالعه:
پژوهشي |
موضوع مقاله:
فناوری اطلاعات و دانش دریافت: ۱۳۹۲/۸/۱۸ | پذیرش: ۱۳۹۸/۲/۳۱ | انتشار: ۱۳۹۸/۲/۳۱