دوره 5، شماره 17 و 18 - ( 12-1393 )                   جلد 5 شماره 17 و 18 صفحات 57-72 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

mosammami S, moradi M, shahbahrami A. A Managerial Examination of the Successful Parameters in the B2C Business. فصلنامه فناوری اطلاعات. 2015; 5 (17 and 18) :57-72
URL: http://jor.iranaict.ir/article-1-279-fa.html
مصممی شیلا، مرادی محمود، شاه بهرامی اسدالله. بررسی عوامل موثر بر موفقیت تجارت الکترونیک B2C از دیدگاه مدیریتی. فصلنامه فناور اطلاعات و اتباطات ایران. 1393; 5 (17 و 18) :57-72

URL: http://jor.iranaict.ir/article-1-279-fa.html


دانشگاه گیلان
چکیده:   (8970 مشاهده)
امروزه تجارت الکترونیک یکی از کانالهای فعال و مهم تجارت جهانی شده است چرا که سهولت و سرعت ارائه شده در این تجارت، رقیبی سر سخت برای تجارتهای سنتی است و نه تنها اشخاص و شرکتها بلکه دولتمردان نیز حضوری ناگزیر در این سیستم داشته اند. بر اساس پژوهشهای صورت گرفته در این مطالعه، موفقیت یک سیستم تجارت الکترونیک بنگاه- مصرف کننده ، متاثر از عوامل متفاوتی من جمله فاکتورهای فنی- تکنیکی، فاکتورهای روانشناختی- اجتماعی و نیز فاکتورهای مدیریتی بوده که در این مقاله به بررسی و تحلیل عوامل مدیریتی پرداخته شده است. جامعه ی آماری در این پژوهش، 344 نفر از دانشجویان دانشگاه گیلان بوده که رفتار خرید آنان با استفاده از پرسشنامه های دستی و آنلاین در بازه ی زمانی محدود، جمع آوری شده است که متعاقبا، در خصوص دانش استخراج شده از این پایگاه داده، بحث نموده و پیشنهادات خود را جهت مطالعات بیشتر در این زمینه ارائه خواهیم کرد.
متن کامل [PDF 778 kb]   (6775 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: فناوری اطلاعات و ارتباطات
دریافت: ۱۳۹۲/۵/۲۴ | پذیرش: ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ | انتشار: ۱۳۹۳/۱۲/۱۳

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

ارسال پیام به نویسنده مسئول


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2025 All Rights Reserved |

Designed & Developed by : Yektaweb